Insats för mänskligheten

Det är helt, helt totaldött i bloggvärlden!
Kan ingen, ingen, ingen göra en insats för mänskligheten och posta ett roligt inlägg så jag slipper dö här?

Fram till klockan tolv kan jag förstå att ingen skriver, för fram till klockan tolv sover man, men nu är klockan faktiskt tjugo i ett och det är fortfarande helt dött...

Jag funderar på att demostrera om ingen skriver nåt kul snart....
Så, släng iväg ett inlägg och skona mig från att tvingas gå med plakat i handen och skrika utanför era hus....


Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för namnförslaget. Ska höra av mig om det blir ngt av dina förslag :)

2008-05-03 @ 17:22:49
URL: http://www.carinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0