Istället för plugg...

Jag borde plugga, men istället gör jag en lista^^,


För 5 år sedan...
...var jag liten och hade precis flyttat, jag förstog inte att lila rum kanske inte är så fint.


För 3 år sedan...
...hade jag världens tjockaste ansikte, men var lycklig ändå.


För 1 år sedan...
...var jag nog överflum.


För 3 månader sedan...
...var jag i Tallinn med en kompis, sjukt kul!

Igår...
...var jag och spanade på killar och shoppade i stan med en kompis.

Imorgon...
...är det måndag, och det är synd om mig, matte 8.00 säger jag bara.


Om ett år...
...pluggar jag nog extremt mycket, och satsar på höga betyg.


Jag utmanar:
...mina, få se nu... tre läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0